Thursday, April 15, 2021

Menang Top Pengomen Blog Bulan Disember 2021 blog Fiezasani

 This took such a long time for me to figure out this is from whom! 
I asked on Twitter, Facebook and Instagram but no one admit it.
So suddenly K.Fiez dropped me and email said that she posted me a new gift as top commentator for March. I was surprised because I won again. Decided to check all the tag of this Monthly post and Finally i found out who gave me this cute handbag.


Dear K.Fiez! 
I am so sorry for not figure this out early this is from Akak. I hope you wont put it to the heart. I really love all the gift that Akak had sent for this past few months. Thank you so much K.Fiez! 
I will cherish all of them with my whole heart. Love you !

64 comments:

  1. Congratulations. Finally you knew who gave you a bag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la... punya la mencari hahaha
      thank you :)

      Delete
  2. Alhamdulillah rezeki. Tahniah Atie..

    ReplyDelete
  3. tahniah atie.. dpt hadiah lagi dia

    ReplyDelete
  4. Tahniah Atie, banyak kali menang top commentator..keep it up! :)

    ReplyDelete
  5. Memang kejutan sungguh dapat gini. Berbunga hati kan.
    Tahniah Atie!

    ReplyDelete
  6. bestnya dapat hadiah.tahniah atie :)

    ReplyDelete
  7. haha..sorry atie..akak lupa nak inform..nasib atie simpan & cari juga sapa yang bagi..akak ingt hadiah tak sampai kat atie sebab tgk atie tak update dalam blog..so akak assume kot kurier tersalah hntr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..nasib baik la tergerak nak bukak one by one akak punya post walau dah comment haha...tercengang haha

      Delete
  8. Wow, nice handbag!!Congratulation!!😍

    ReplyDelete
  9. Congraaaats!! Be always lucky dear 😁

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah. Rezeki tak putus-putus.

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah. Tahniah Atie. Happy sangat dapat hadiah ni 😊

    ReplyDelete
  12. Cantikkkk! Murah rezeki atie selalu dapat hadiah, memang betul betul pengomen tegar hahaha

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah. Tahniah atas kemenangan.

    ReplyDelete
  14. Tahniahh. Akak tgk tak lagi header blog rabia create utk akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamakkk.. not yet..tak sempat nak BW.. il go later ya :)

      Delete
  15. tahniah dan teruskan mengomen ye...

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah, tahniah Atie.. semoga awak dan kak Fiez dikurniakan rezeki yang berlipat kali ganda.. Comey beg tue..

    ReplyDelete
  17. Congrats sis :) Rezeki rezeki.

    ReplyDelete
  18. Wahh Tahniah Atie dapat bag cute <3 best nyaa

    ReplyDelete
  19. Congratulations u memang rajin blogwalking

    ReplyDelete
  20. Wah tahniah... U mmg rajin bw blog org n tingg jejak❤️

    ReplyDelete
  21. wahhh dapat beg raya yaa;-) tahniah!

    ReplyDelete

All the comment will be moderate by me.
I will not approve if anything offensive + hateful.
Thanks for this lovely comment!