Tuesday, April 20, 2021

Won Top Commentator for Feb & March at Blog Fieza Sani

I won again for a very multiple times from Kak Fiez.
I am so happy and really appreciate it. 
Since K.Fiez already have my details. She did not ask any thing anymore instead just gave me a tracking number. LOL. 
Even my parents are confuse why do I always receiving gift and I told them its just because I read and left comment this is how. They shocked.


First of all! Its yellow ! Hahaha
I love yellow and anything in yellow makes me happy :)
Love the black mask which I am thinking to get one for ages but I didn't.
And I love the lipmatte!!
And Color Blush! Kak Fiez told me it can be blusher, eye shadow and lipmatte.
There in once so I can just put it in my small bag and go :)

Dear K.Fiez,
Thank you for all of these ! I am so in love with all of there and will keep dropping comments as long as I'm active in blogging ! 



50 comments:

  1. tahniahh kak. akak dah tgk header rabia create kan? nntikan bulan mei rabia cri top pengomen lg tau. stay active

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgk dah sayang, i love it so much ..thank you so much

      Delete
  2. wahhh dpt hadiah lg tahniah atie!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Murah rezeki Atie bulan ini..
    Color blush tu memudahkan hidup.. all in one..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi kak sha, senang.. smua dalam satu and easy travel hehe

      Delete
  4. as for me bila dapat parcel, my parents said I did lots of online shopping. Partially true though, hehe, but some of it are gifts from fellow bloggers

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan??? tapi me... gifts from fellow bloggers bykkkk hahaha

      Delete
  5. greeting in the evening. it was a wonderful moment to won the top commentator

    ReplyDelete
  6. Tahniah Atie.. wahh, berganda-ganda awak dapat hadiah daripada kak Fiez yea... hihi Alhamdulillah, rezeki untuk awak dan semoga awak serta kak Fiez diberi rezeki yang berlipat kali ganda lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la.. kak fiez rajin betul bagi hadiahhh hehehe

      Delete
  7. Tahu tahu sampai hadiahnya hahaha.
    Tahniah atie! You deserve it!

    ReplyDelete
  8. Yeeaaayyy congratulations 😁 wish for more to come in the future 🍀

    ReplyDelete
  9. congrats Zieya, memang rajin sangat blog walking ni :)

    ReplyDelete
  10. Yeay..sampai dah gift. alhamdulillah atie suka dengan hadiah2 tu. jenuh juga fikir nak bagi apa. hehe. lps tu duk fikir, perempuan mesti suka mekap2 kan..even bukan mekap jenis heavy pun, at least mesti suka simple2..so here obsess cosmetic for you. :)

    ReplyDelete
  11. Sudilah kiranya menyertai giveaway sulung saya ni https://fairusmamat.blogspot.com/2021/04/giveaway-buku-himpunan-kuih-muih.html?m=1

    ReplyDelete
  12. Whoaaaa, tahniahhh yerrr! Alhamdulillah...
    Lebih bersemangat nak blogwalking . ye dakk..

    ReplyDelete
  13. congratulations. kalau rajin pasti ada hasilnya...

    ReplyDelete
  14. Wahh Atie menang lagi. Tahniah Atie. Bertambah tambah koleksi hadiah Atie :)

    ReplyDelete
  15. excited dapat lipmatte tu..tahniah atie :)

    ReplyDelete
  16. Tahniah Atie! terus blogwalking, tinggalkan komen untuk meriahkan blog kawan-kawan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha betulll.. just for fun
      Thank you kak amie :)

      Delete
  17. Menang lagi! Tahniah atie! Senang kan dah ada maklumat kita, tahu tahu sampai hahahaha.

    ReplyDelete
  18. Wah, syukur alhamdullilah. Akak dapat hadiah lagi. Murah rezeki akak. Aamin. :)

    ReplyDelete
  19. rezeki lg di bln ramadhan..tahniah

    ReplyDelete
  20. Bestnya dapat lipmatte cantik! Boleh pakai masa Raya hihi

    ReplyDelete
  21. Wahh bestnya color blush tu, pelbagai fungsi!

    ReplyDelete

All the comment will be moderate by me.
I will not approve if anything offensive + hateful.
Thanks for this lovely comment!