Friday, January 15, 2021

Day 15 : Where are you in 10 years later?

Finally my last post for this challenge! 

I enjoyed doing this challenge because i finally can write and share about other things rather than only movie/series but after this 15 entries, i will be back to all those movie sharing, hahahaha unless I found another challenge to do but perhaps!

Back to my challenge!

Even after 10 years, I still want my parents to be healthy and I am still will taking care of them. I just want them to still be breathing and healthy. Other that than, I just leave it to Allah. I will follow the flow and be alive. I don't know what is my future gonna hold, i am tired to plan for future. Perhaps I can still keep blogging and sharing things that i love. Still been doing Vlog on my Youtube channel. But most important thing is I am going to make sure I have tons of money ! Hahahahaha  I wanna be rich ! 

Ended my challenge here and thank you everyone for always coming back here and commenting my post and following my challenge.  

50 comments:

  1. Hopefully apa yang Atie harapkan tu berjaya ditunaikan. Mudah mudahan segala urusan dipermudahkan.
    Let's make more money and enjoy 10 years later :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin amin ... moga moga kan ... hahaha now kumpul duit byk2

      Delete
  2. Woow .. itu pasti, Atie!.
    Saya pun juga ingin kaya, hahaha

    Semoga ya doa kita dikabulkan kita jadi orang kaya :).
    Dan pastinya tidak boleh sombong tentunya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayuh kita sama2 doa dan kumpul duit utk jadi kaya

      Delete
  3. Tahniah! Dah selamt 15 day challenge
    Tak percaya, cepat ja masa. Rasa macam smlm baru sambut new year

    ReplyDelete
    Replies
    1. finally!! 15 days over kan! like can not believe it ahaha

      Delete
  4. Amin. May Allah grant your wishes.

    ReplyDelete
  5. saya doakan org tua atie sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik. insyaAllah

    ReplyDelete
  6. Yeah.. me too.. eh. same vision and mission? Kih3..
    Hope the best for future.. kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lets always hope the best for future.. insyaAllah

      Delete
  7. Tahniah dapat selesaikan tugasan dengan jayanya!

    ReplyDelete
  8. Semoga future kita semua lebih baik kan. 😎

    ReplyDelete
  9. May all your dreams come true! Good luck......

    ReplyDelete
  10. Oh, buat challenge rupanya. Semoga apa yang Atie hajatkan akan tercapai. :)

    ReplyDelete
  11. Wish that all your dreams come true. Amin.

    ReplyDelete
  12. tahniah berjaya habiskan challenge ni :)

    semoga dipermudahkan segala urusan awak dan dimurahkan rezeki selalu :)

    ReplyDelete
  13. Moga cita-cita awak tercapai. Aaminn

    ReplyDelete
  14. Tahniah atie berjaya siapkan challenge 😁

    ReplyDelete
  15. anak yg baik n berbakti kpd ibubapa akan terkabul impiannya insyaaAllah

    ReplyDelete
  16. Tahniah atie!!! Berjaya habiskan challenge 👏👏👏

    ReplyDelete
  17. Insha Allah, semoga impian awak akan jadi kenyataan.. TAHNIAH kerana berjaya habiskan challenge nie..

    ReplyDelete
  18. i wanna have alot more money also and move to different country
    semoga apa yang kita inginkan tercapai hendaknya..amin ya rabb

    ReplyDelete
    Replies
    1. i used to think to move to another country too.. but since im ageing now i feels like i cant leave my parents unless im married heheh

      Delete
  19. sama la.
    aida pun mendoakan agar emak abah dipanjang umur.
    10 tahun akan datang, melihat cucu naik pentas, graduate :)
    in shaa Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amim amim, moga doa akak termakbul and boleh tgk cucu cicit graduate :)

      Delete
  20. wah..atie berjaya dah siapkan cabaran 15 hari..tahniah..akak baru kat topik yg keempat..hehe

    ReplyDelete
  21. how rich is your rich hahaha all the best atie! Semoga impian atie dimakbulkan insya-allah aminnn

    ReplyDelete
  22. Sha doakan semoga parents Atie diberikan kesihatan yang baik.. Aamiin..
    Nak kaya mana tu?? hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaya till tak perlu nak tgk price tag bila masok shopping mall hahaha

      Delete
  23. Don't plan just organise your future and I believe that you will reach all your goals <3 We love you

    ReplyDelete
  24. Wah!! Settle cabaran 15 hari!! Semoga apa yang atie inginkan jadi kenyataan! Cari duit banyak2, cepat2 jadi kaya tau atie!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah klu nak kaya cepat kena famous baru youtube byr duit vlog hahaha

      Delete
  25. Wohooo you finish 15 Days Writing Challenge very well!! I hope you will be there in 10 years, be billionaire 💰💰💰💰

    ReplyDelete
    Replies
    1. yess!! finally finished ! hahah yess!! i wanna be a billionaire !!!!! and famous hahaah

      Delete

All the comment will be moderate by me.
I will not approve if anything offensive + hateful.
Thanks for this lovely comment!