Tuesday, February 16, 2021

I AM LISTED IN 55 BEST BLOGS IN FARHANA JAFRI'S BLOG

As usual daily routine, I will BW all my following list. 
Whoever i haven't yet follow but already followed me, please mentioned ya :)
So yeah, i am listed in Farhana Jafri's list :)


So happy! I just came back last year to clean up all the spider wax in here and still got listed. Yay!
Below is how she reviewed me! Hahahahaah


And yes ! I am obsess with Japanese culture but I don't have much to share since covid so i can't fly there huhuhuhuhu!! Rindu nak balik kampung!!!!!!

Dear Farhana, 
Thank you for reviews, promoted and listed me in your list. Appreciated it :)

65 comments:

  1. Congrat!.
    Semoga makin sukses banyak dikunjungi oleh pembaca.

    ReplyDelete
  2. Tahniah atie. Moga dapat balik kg Julai nnti..boleh tgk Sukan Olimpik sekali nanti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin, tapi tak sempat dah nak kumpul duit hahaha , now duit buat benda lain dulu wekekeke

      Delete
  3. dasatttt tahniahhh��������

    ReplyDelete
  4. Wah.. Tahniah. I miss Japan too. Huhu

    ReplyDelete
  5. Wahh hebatlah atie!! Tahniah menjadi sati daro best blogger. InsyaAllah sati hari nanti dapat join jejak atie. Hehehe

    ReplyDelete
  6. tahniah atie!!!! sbb rare tu lah byk silent reader ni... rasanya 2 thn ni blom boleh balik kpg la.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa betul, byk silent reader haha... belom... dah dua tahun dah ni..hmm,rindu ya amat

      Delete
  7. wah tahniahhhh


    giveaway CUya kembali! jom joinn

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2021/02/giveaway-vektor-20-by-cuya.html

    ReplyDelete
  8. Oh tahniah. Promosi untuk blog Atie.

    ReplyDelete
  9. Yeah!! Tahniah Atie.. Seronok bila dapat masuk dalam list macam nie kan..

    ReplyDelete
  10. Tahniah atie tersenarai dalam 55 best blogs!!

    ReplyDelete
  11. Wah dah 12 tahun aktif blogging... naniey sekejap je lepas tu tenggelam fokus keje n now baru nak aktif blogging balik..

    ReplyDelete
  12. Tahniah Atie.. Insha Allah bila suma dah okay, awk bleh balik kampung lagi.. nanti akak nak ikut balik, boleh?🤭🤭🤭

    ReplyDelete
  13. Yeeaaayyy congratulations babe 😘 You really deserve it 💖

    ReplyDelete
  14. Wah, tahniah, Atie! Happy blogging, ye!

    ReplyDelete
  15. wow dah lama berblogging rupanya. tahniahh atie

    ReplyDelete
  16. tahniah..keep it up a good work githuuu hihi

    ReplyDelete
  17. tahniah atie. kipidap the good work

    ReplyDelete
  18. glad you're happy. Small appreciation token from me sebab selalu datang komen dekat blog :)

    ReplyDelete
  19. tahniah atie!! tak perasan pun dlm blog farhana

    ReplyDelete
  20. woahoooo tahniah atie.. You are the best!

    ReplyDelete

All the comment will be moderate by me.
I will not approve if anything offensive + hateful.
Thanks for this lovely comment!