Friday, February 12, 2021

Pemenang MCO 2.0 GIVEAWAY by ANAKDENESOR

I won I won !!! I can not believe I won!
This is the first GA that I won since I came back to blogging world!
I am so happy. 
All the gift i got before are from being a top commentator but this time my luck has spoken!
 

It came flying without wings to my doorstep.


Dear AD,
Thank you for this wonderful gift and I love it so much.
Tak sabar nak baca monokromatik! Split personality is my food.

43 comments:

  1. Whoaaaa.. Congratulations!
    Later do a review bout that okayh..
    Hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah,Thank you :)
      cuti nanti boleh baca :)

      Delete
  2. Tahniah sis. cubalah baca monokromatik itu. haha nanti share. suka baca pendapat org pasal buku tu hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la, tak sabar nak baca, nanti cuti boleh baca ! hopefully i can make a good thoughts about this book :)

      Delete
  3. Wah! Rezeki tak pernah salah alamat. Tahniah!

    ReplyDelete
  4. Congratulations! Lucky you won books.

    ReplyDelete
  5. Yeah!! Tahniah Atie.. Selmaat membaca ye..

    ReplyDelete
  6. Yeay Atie..murah rezeki! byk dpt hadiah lately kan :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah, Atie! Selamat membaca. :)

    ReplyDelete
  8. tahniah👍👍👍 simpan lek lok tu... kenangan mengusik jiwa😊😊

    ReplyDelete
  9. Banyaknya Atie dapat hadiah tu. Tahniah Atie :)

    ReplyDelete
  10. hope u like it! aww can't wait to hear your pov about monochromatic

    ReplyDelete
    Replies
    1. i love it for sure ! aah nanti i buat, baru baca one chapter ! hehehehehe

      Delete
  11. tahniah Atie! Mesti happy dapat genre yang disukai

    ReplyDelete
  12. Tahniah!! Bestnya dapat hadiah 2 buku!! Monokromatik tu macam best!!

    ReplyDelete

All the comment will be moderate by me.
I will not approve if anything offensive + hateful.
Thanks for this lovely comment!