To be announced that am listed to top 10 commentator from blog AKO RETNA!
Then Kak Ret made a video of choosing 3 winners and I can not believe it that I am on that list.
Due to lack appearing here right now so Kak Ret has to approached me twice, sorry Kak Ret.
And few weeks later a very delicious cookies and my favorite is
CONFLAKES RAISIN COOKIES !!!!
Here what came on my doorstep few days ago!

Kak Ret,
Thank you so much for these cookies.
I love it all so much. Keep blogging and I'll keep coming :)
Thank you so much for these cookies.
I love it all so much. Keep blogging and I'll keep coming :)
Alhamdulillah..seronoknya dapat hadiah kuih raya. Exclusive dia punya pack tu :) Tahniah Atie. rezeki ramadan dan syawal :)
ReplyDeleteTahniah, Atie! Comelnyaaa hadiah cookies tu :)
ReplyDeleteTahniah atas kemenangan ini.
ReplyDeleteCongratulations 🎉
ReplyDeletetahniah atie
ReplyDeleteTahniahh kakak
ReplyDeleteAlhamdulilah sampai juga hehehe...
ReplyDeleteTahniah...and tq sebab rajin drop by :)
Selamat hari raya!
ReplyDeleteJom join Giveaway Raya 2021 - Duit Raya by Bola Katok.
https://bolakatok.blogspot.com/2021/05/giveaway-raya-2021-duit-raya-by-bola.html
Tahniah Atie! Banyak rezeki datang, Syukur Alhamdulillah.
ReplyDeleteHappy munching despite of busyness you still became 10 commentators. Congratulations.
ReplyDeleteCongratulations.
ReplyDeleteAlhamdulillah.. Tahniah Atie.. selamat menjamu selera.. :)
ReplyDeleteKak Sha tag Atie dekat sini
https://kasihkuamani.blogspot.com/2021/05/giveaway-raya-2021-duit-raya-by-bola.html
TAHNIAH ATIE
ReplyDeletewah! congrats babe
ReplyDeleteSelamat Hari Raya Aidil Fitri. Congratulations! You are always lucky....
ReplyDeleteP.S. Jom join GA yg sdg berlangsung di blog Abam Kie? Terima kasih.
http://www.zukidin.com/2021/05/happy-birthday-giveaway-by-abam-kie.html
tahniah ya!
ReplyDeleteTahniah atie!
ReplyDeletetahniahnye atie.. u deserve it.. kipidap atie 😅
ReplyDeletetahniah atie!
ReplyDeleteWowww.tahniahhh Atie. Bestnyaaa 😁
ReplyDeleteTahniah ATie :)
ReplyDeleteWahh tahniah atie!!!
ReplyDeletewahhhh cantiknya!!!
ReplyDeletealhamdulillah tahniah atie��
ReplyDelete